Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència: Et veig, et sento, t’escolto

19/06/2023-17:00

En la propera proposta de l’Eduquem en família, donarem eines per ajudar als nostres fills i filles a créixer.

Inscripcions: https://bit.ly/45oo1Xt

Adreçat a famílies i persones amb infants, de 0 a 3 anys, al seu càrrec.

Sessió on s’ensenyaran recursos de suport amb relació a la cura i l’educació dels infants, per tal que les famílies se sentin més segures a l’hora de prendre decisions.

Mostra els detalls

  • Data: 19/06/2023
  • Hora:
    17:00
  • Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

  • Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts

Recinte

  • Telemàtic
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Més informació aquí

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.