Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Dia Mundial de l’Alzheimer

21/09/2021-11:00 - 14:30

El dia 21 de setembre se celebra el Dia Mundial de l’Alzheimer, data instituïda per l’Organització Mundial de la Salut (OMS) i l’Alzheimer’s Disease Internacional (ADI). L’objectiu d’aquesta commemoració és donar a conèixer la malaltia i les seves conseqüències sociosanitàries, i demanar el suport i la solidaritat de la població, les institucions i els organismes oficials.

Actes a Sant Vicenç dels Horts

Exposició sobre l’alzheimer “L’arbre dels records”. Inauguració el 21 de setembre a les 11 h a càrrec de la regidora Mireia Vergès.

L’acte és dimarts 21 a partir de les 11 h a la sala d’actes de la biblioteca.

I a continuació:

Xerrada: la soletat dels cuidadors en temps de la Covid-19, a càrrec de la psicóloga Laura Calderón.

 

Mostra els detalls

Recinte

  • Biblioteca municipal Les Voltes
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Més informació aquí

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.