Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Pràctica de “Ioga per a assaborir la vida” a càrrec de Mahila Centre de Ioga i Teràpies per a la Dona.

25/01/2026-10:00 - 10:45

Aforament limitat (35 places). Inscripcions a info@centromahila.com o al 675 483 074.

Les persones participants han de portar la seva estora.

Mostra els detalls

  • Data: 25/01/2026
  • Hora:
    10:00 - 10:45

Recinte

  • Plaça de la Vila
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Més informació aquí

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.