- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Presentació de Bona Energia
04/06/2026-19:00 - 20:00

Durant l’acte es donarà a conèixer el pla estratègic de la comunitat energètica i els projectes que es volen impulsar els propers anys per fomentar l’estalvi energètic, l’autoconsum compartit, la generació renovable i la participació ciutadana.
L’acte comptarà amb la participació de Santiago Martínez, president de L’Energètica; Eva Martínez, presidenta del Consell Comarcal; Marc Serra, president delegat de l’Àrea d’Acció Climàtica i Transició Energètica de la Diputació; i Miguel Comino, alcalde.