Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Taller ‘Receptes de postres tradicionals amb fruita de temporada’

10/07/2024-18:30 - 20:00

Activitat gratuïta amb inscripció individual prèvia a partir del 26 de juny.

Per inscriure’s cal enviar un correu a promocioeconomica@svh.cat indicant l’activitat, noms i cognoms i un telèfon de contacte.

Places limitades: es confirmarà la plaça a les persones assistents (per ordre d’inscripció). Tindran preferència les persones que no hagin participat a l’activitat anterior.

Mostra els detalls

  • Data: 10/07/2024
  • Hora:
    18:30 - 20:00

Organitzador

Recinte

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Més informació aquí

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.