Convocatòria per la cessió d’ús especial per a la instal·lació de bar amb motiu de la Festa de Cap d’Any 2026, activitat promoguda per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts

L’objecte d’aquestes bases és la regulació de l’atorgament d’una llicència d’ocupació temporal del domini públic, per a entitats o associacions vicentines, per al servei de bar que es presta amb motiu de la festa de cap d’any 2026 al Poliesportiu Municipal Sant Josep, activitat promoguda per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

L’activitat susceptible on les entitats o associacions poden optar al servei de bar és la barra de bar de la Festa de Cap d’Any 2026 al Poliesportiu Municipal Sant Josep, de les 1 hores a les 6 hores del dia 1 de gener de 2026.

Termini de presentació:

El termini de presentació de sol·licituds, juntament amb la documentació exigida, serà del 8 al 21 d’octubre de 2025.

Lloc de presentació:

El lloc de presentació de totes les sol·licituds és el Registre electrònic general de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

Per qualsevol consulta o aclariment es podran dirigir al SIAE (Servei Integral d’Atenció Empresa) situat al carrer de Mossèn Jacint Verdaguer, 105. Si es vol demanar cita prèvia es podrà fer pels següents canals:

Per telèfon: 93.656.19.99

Web municipal: www.svh.cat

Documentació a presentar:

– Declaració Responsable d’acord amb el model que s’adjunta. ANNEX I