Renovació de l’empadronament per a persones estrangeres no comunitàries sense permís de residència de llarga durada – ENCSARP, presentada per representant.

Descripció:

tràmit Online:   https://seu-e.cat/tramits/826340003/instancia-generica

Cada dos anys les persones estrangeres no comunitàries sense permís de residència de llarga durada (ENCSARP) empadronades al municipi, han de sol·licitar la renovació en el padró d’habitants.

Aquest tràmit us permet renovar la vostra inscripció o la dels vostres fills menors d’edat en el padró d’Habitants de Sant Vicenç dels Horts.

Les persones que es trobin en aquesta circumstància, i no renovin la seva inscripció se’ls podrà incloure en un expedient de baixa de caducitat, declarant així, la baixa corresponent al Padró d’habitants del municipi.

Destinatari

Particular

Matèria

Padró d'habitants i estrangeria

Qui el pot demanar?

Els estrangers no comunitaris sense permís de residència de llarga durada, o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da. En el cas de menors d'edat la sol·licitud l'ha de fer el pare, la mare o el tutor legal.

Periode de l'any

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

La renovació s’ha de fer cada dos anys, abans que es compleixi la data de caducitat de la inscripció, o bé de la darrera renovació de l’empadronament, i amb una antel·lació màxima a 3 mesos a la data de caducitat.

Requisits a complir

No cal complir cap requisit específic.

Documentació que cal aportar

MAJORS D’EDAT

En el cas que no pugui comparèixer personalment i vulgui atorgar la representació a un altre persona, haurà d’aportar:

– Document notarial on s’atorgui la representació expressament per aquest tràmit.

– NIE o passaport en vigor (en el cas que el document no estigui en vigor, s’haurà de presentar la sol·licitud de renovació del mateix).

– Document d’identificació en vigor de la persona representant. (en el cas que el document no estigui en vigor, s’haurà de presentar la sol·licitud de renovació del mateix).

En el cas que hi hagi dubtes sobre la veracitat de la declaració de renovació, l’Ajuntament podrà exigir l’aportació de documentació acreditativa de la continuïtat de la seva residència en el municipi d’acord amb la normativa aplicable.

MENORS D’EDAT

La renovació padronal es farà pels seus progenitors o tutors legals, els quals hauran d’aportar la següent documentació:

– NIE o passaport en vigor del menor d’edat (en el cas que el document no estigui en vigor, s’haurà de presentar la sol·licitud de renovació del mateix).

– Document d’identificació en vigor del representant legal del menor d’edat. (en el cas que el document no estigui en vigor, s’haurà de presentar la sol·licitud de renovació del mateix).

– Documentació que acrediti la representació del menor (Llibre de família on consti la inscripció del menor o certificat de naixement (traduït legalment al català o castellà).

 

Tràmit pas a pas

  1. Presenteu la sol·licitud i la documentació descrita a l’apartat corresponent.
  2. Si la documentació és correcta es procedirà a actualitzar les vostres dades al Padró Municipal d’Habitants i se us lliurarà el document acreditatiu de l’actualització de la inscripció (volant d’empadronament).

Quant costa fer el tràmit?

Gratuït.

Formes de tramitació

Presencial, Per Internet

Termini de resolució

Tràmit de resolució immediata.

Documents