Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

9a CaCo (Caminar i Córrer)

22/05/2022-9:00 - 17:00

La Regidoria de Feminisme de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, conjuntament amb el Complex Esportiu Municipal – Piscina Montserrat Canals, organitza la 9a CaCo (Caminar o Córrer) per a nenes, noies i dones amb motiu del Dia Internacional de la Salut de les Dones. Serà el proper 22 de maig de 2022 a partir de les 9 h i el punt de sortida i arribada serà la Pista Polivalent Municipal de Francesc Macià (cruïlla del carrer de Sant Joan Bosco amb del Ribot).

INSCRIPCIONS

Mostra els detalls

  • Data: 22/05/2022
  • Hora:
    9:00 - 17:00
  • Categories d'Esdeveniment: ,

Organitzador

  • Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts

Recinte

  • Pista Poliesportiva Francesc Macià
  • Carrer de Sant Joan Bosco
    Sant Vicenç dels Horts, Barcelona 08620 Espanya
    + Mapa de Google
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils. Més informació aquí

Galetes estrictament necessàries

Les galetes estrictament necessàries han d'activar-se sempre perquè puguem desar les preferències per a la configuració de galetes.

Galetes analítiques

Aquest lloc web utilitza Google Analytics per recopilar informació anònima com el nombre de visitants del lloc i les pàgines més visitades.

El mantenir aquesta galeta habilitada ens ajuda a millorar el lloc web.