Ja es poden sol·licitar els ajuts de menjador escolar del curs 2025-2026 al Baix Llobregat

  • La sol·licitud només es pot fer telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del Consell Comarcal
  • El 15 de maig s’obre el termini de sol·licituds d’ajuts de menjador escolar per al curs 2025-2026. Les famílies podran realitzar el tràmit fins al 31 de maig

El Consell Comarcal gestiona l’atorgament d’ajuts individuals de menjador escolar per raons socioeconòmiques, d’acord amb la disponibilitat pressupostària i la puntuació derivada de la valoració de les condicions socials, econòmiques, geogràfiques i familiars dels sol·licitants.

L’Ajuntament atorga els ajuts complementaris. Aquests ajuts complementen les beques del Consell Comarcal quan aquestes s’han aprovat. Tenen la finalitat  de garantir l’accés al servei de menjador escolar dels nens i nenes de les famílies en situació de vulnerabilitat i/o risc d’exclusió social.

 

Com es fa la sol·licitud telemàtica

La sol·licitud només es pot fer de manera telemàtica, a través de l’aplicatiu informàtic habilitat pel Consell Comarcal del Baix Llobregat.

Passos per fer la sol·licitud:

  1. Preparar  la informació que cal tenir abans de començar
  • Preparar número IDALU (número identificació de l’alumne) si no ho teniu consulteu a l’escola), consta a qualsevol informe d’avaluació
  • DNI /NIE persona sol·licitant i dels membres de la unitat familiar
  • Import mensual 2024 en cas de rebre ajut per a l’habitatge de l’Agència d’Habitatge de Catalunya
  • Import mensual 2024  en cas de tenir assignada pensió per aliments dels fills/es
  1. Entrar a la pàgina del Consell Comarcal.
  2. Llegir la guia per a la tramitació i el full de preguntes freqüents.
  3. Iniciar el registre amb el vostre correu electrònic i una contrasenya que creeu per a aquesta sol·licitud.
  4. Recuperar el resguard de la sol·licitud al correu electrònic.
  5. Consultar al setembre la concessió de l’ajut al web del Consell Comarcal.

 

Els centres educatius facilitaran el model de sol·licitud en paper exclusivament a les famílies que no disposin de cap mitjà electrònic.  Aquesta sol·licitud s’haurà de retornar al seu centre educatiu dins del termini establert.

 

Per a més informació, podeu contactar:

  • Al Consell Comarcal, telèfon 93 685 24 00 de dilluns a divendres de 9 a 13 h.
  • A l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, telèfon 93 602 92 30 de dilluns a divendres de 9 a 14 h.

 

Posted in Sense categoria