Reunió de l’alcalde, Miguel Comino, amb el conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper

L’alcalde, Miguel Comino, s’ha reunit avui, 13 de febrer, amb el conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat, Miquel Sàmper, a la Casa de la Vila.

A la reunió s’han posat en comú assumptes prioritaris per al municipi:

  • Situació de l’atur i col·laboració amb la Generalitat per reduir-lo.
  • S’ha parlat del Pla local de lluita contra l’atur estructural, i s’ha informat del
  • Programa Treballa’t, per promoure l’accés al món laboral de persones en situació d’atur de llarga durada.
  • Situació del Pla d’en Ricard, i col·laboració amb el Departament d’Empresa i Treball pel desenvolupament d’aquest nou polígon industrial, com element de transformació del municipi.
  • Situació del Comerç a la ciutat, presentació de les mesures que s’estan impulsant per dinamitzar-lo, i possible finançament de la Generalitat.
  • Pròxima Mostra Internacional de Pastisseria (10e aniversari), i possible finançament de la Generalitat.

La visita institucional també ha inclòs els parlaments de l’alcalde i del conseller d’Empresa i Treball, així com la signatura del llibre d’honor. A la trobada també han assistit regidors i regidores de l’equip de govern.

Posted in Economia, Ocupació i empresa