Esdeveniments
-
-
-
Taller ‘Com fer la història de la teva família’
Casal Cultural i Cívic Virgínia Amposta plaça del mamut Venux, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, Espanya -
Les papallones i altres insectes del riu Llobregat
Gual del Riu Llobregat Gual del Riu Llobregat, 08620, Barcelona, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, EspanyaLes papallones i altres insectes del riu Llobregat. Cens d’invertebrats Organitza: AMB. Itinerari guiat. Públic familiar
-
Dia Internacional del dol perinatal, neonatal i gestacional
Plaça de Narcís Lunes Pl. de Narcís Lunes, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, EspanyaDia Internacional del dol peinatal, neonatal i gestacional. Consulta les activitats a la imatge.
-
Els amfibis i els rèptils que viuen a les ciutats
Parc del Pi Gros Parc del Pi Gros Sant Vicenç dels Horts, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, EspanyaDescobrim el món dels amfibis i els rèptils d’una manera ben divertida!
-
Exposició “Dones pioneres de la Unió Europea”
Casal Cultural i Cívic Virgínia Amposta plaça del mamut Venux, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, EspanyaDel 20 al 31 d’octubre, al CCC Virgínia Amposta. Una mostra per conèixer les trajectòries de les dones que van obrir camí en la construcció d’Europa, amb el seu lideratge, compromís i visió de futur.
-
Xerrada “Entendre la diabetis tipus 2”, a càrrec de la dietista Anna Trull
Casal Cultural i Cívic Virgínia Amposta plaça del mamut Venux, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, EspanyaAprendrem què és la DM2, per què apareix, com afecta el cos i com podem controlar-la.
-
Fotografia d’autor: Francesca Woodman
Xerrada a càrrec d'Antonio Molero Galán
-
Xerrada «Diversitat afectiva i sexual» adreçada a la gent gran
Centre Cívic de la Guàrdia Teresa Losada plaça de la Pau, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona -
Festa del Mamut Venux
Plaça de Narcís Lunes Pl. de Narcís Lunes, Sant Vicenç dels Horts, Barcelona, EspanyaCelebració del 15è aniversari de la colla infantil