Escoles Bressol Municipals (EBM)

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS

Curs 2025-2026

Entre el 8 i el 22 de maig de 2025 es podrà fer la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer cicle d’educació infantil de les escoles bressol municipals.

Les famílies podran fer els tràmits de manera telemàtica, a través del registre electrònic general de l’Ajuntament, o mitjançant atenció presencial, si no es disposa dels mitjans necessaris, al Servei Integral d’Atenció Ciutadana (SIAC).

Un cop els alumnes hagin estat admesos a les escoles bressol municipals es podrà formalitzar la matrícula del 16 i al 25 de juny de 2025.

Podeu trobar més informació sobre el calendari del procés de preinscripció, la documentació que cal aportar per a la preinscripció i els criteris de prioritat a la pàgina https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/infantil-0-3/inici/

Per a aclariments o dubtes podeu posar-vos en contacte amb l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME). Les consultes a l’OME es poden adreçar a:

Les dues escoles bressol municipals de Sant Vicenç dels Horts són:

Escola Bressol Petit Mamut – Codi de Centre: 08060344
Carrer de Mossèn Josep Duran, 14
Telèfon: 93 656 48 28
ebmpetitmamut@svh.cat
www.ebmpetitmamutdotcom.wordpress.com

Escola Bressol L’Alegria – Codi de centre: 08070106
Plaça del Trèvol, s/n
Telèfon: 93 656 37 49
lalegria@suara.coop
www.ebalegria.wordpress.com

Per a més informació:

OFICINA MUNICIPAL D’ESCOLARITZACIÓ (OME)
CCC Virgínia Amposta
Carrer d’Antoni Mampel, 1-3 (Parc del Mamut Venux)
Telèfon: 93 656 98 26
educacio@svh.cat
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h

SIAC (SERVEI INTEGRAL D’ATENCIÓ CIUTADANA)
Edifici de Can Comamala
c. Jacint Verdaguer, 105-116
Telèfon: 93 656 11 11
siac@svh.cat
Horari: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de dilluns a dijous, 16.30 a 18 h

Documents