Renovació de l’empadronament per a persones estrangeres no comunitàries sense permís de residència de llarga durada – ENCSARP.

Descripció:

tràmit Online:   https://seu-e.cat/tramits/826340003/instancia-generica

Cada dos anys les persones estrangeres no comunitàries sense permís de residència de llarga durada (ENCSARP) empadronades al municipi, han de sol·licitar la renovació en el padró d’habitants.

Aquest tràmit us permet renovar la vostra inscripció o la dels vostres fills menors d’edat en el padró d’Habitants de Sant Vicenç dels Horts.

Les persones que es trobin en aquesta circumstància, i no renovin la seva inscripció se’ls podrà incloure en un expedient de baixa de caducitat, declarant així, la baixa corresponent al Padró d’habitants del municipi.

Destinatari

Particular

Matèria

Padró d'habitants i estrangeria

Qui el pot demanar?

Els estrangers no comunitaris sense permís de residència de llarga durada, o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da. En el cas de menors d'edat la sol·licitud l'ha de fer el pare, la mare o el tutor legal.

Periode de l'any

Durant tot l'any.

Termini de sol·licitud

La renovació s’ha de fer cada dos anys, abans que es compleixi la data de caducitat de la inscripció, o bé de la darrera renovació de l’empadronament, i amb una antel·lació màxima a 3 mesos a la data de caducitat.

Requisits a complir

No cal complir cap requisit específic.

Documentació que cal aportar

Document d’identitat original, que pot ser una d’aquestes opcions:
– NIE vigent.
– NIE caducat, amb la sol·licitud de renovació del NIE.
– Passaport vigent.
– Passaport caducat, amb la sol·licitud de renovació del passaport.

En el cas que hi hagi dubtes sobre la veracitat de la declaració de renovació,  l’Ajuntament podrà exigir l’aportació de documentació acreditativa de la continuïtat de la seva residència en el municipi d’acord amb la normativa aplicable.

Tràmit pas a pas

  1. Presenteu la sol·licitud i la documentació descrita a l’apartat corresponent.
  2. Si la documentació és correcta es procedirà a actualitzar les vostres dades al Padró Municipal d’Habitants i se us lliurarà el document acreditatiu de l’actualització de la inscripció (volant d’empadronament).

Quant costa fer el tràmit?

Gratuït.

Formes de tramitació

Presencial, Per Internet

Termini de resolució

Tràmit de resolució immediata.

Documents