L’Ajuntament informa a més de 100 persones sobre diverses ofertes per treballar a Serveis Socials

  • Ahir es va organitzar una xerrada al Molí dels Frares per explicar l’estructura, el funcionament, l’equip, els recursos i els projectes vinculats al departament

Més de 100 persones van assistir ahir dijous a la sessió informativa, organitzada per l’Ajuntament, sobre l’oferta de treball per seleccionar personal pel departament de Serveis Socials, en un acte celebrat a l’Auditori del Molí dels Frares.

L’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts ha obert la convocatòria per accedir a tres llocs de treball (Treball Social, Educació Social i Integració Social), pels que han presentat candidatura 188 persones. L’objectiu de la reunió era explicar als aspirants l’estructura, el funcionament, l’equip, els recursos i els projectes vinculats a Serveis Socials de l’Ajuntament, de manera que s’animin a participar al procés de selecció definitiu.

La regidora de Serveis Socials, Mireia Vergés, va celebrar “la gran resposta en aquest procés selectiu” i “l’èxit de participació” de la sessió celebrada al Molí dels Frares. La regidora de Serveis Socials assenyala que aquests nous treballadors i treballadores municipals “s’incorporaran a la plantilla per cuidar els vicentins i les vicentines a través del treball, l’educació i la integració social”.

La regidora de Recursos Humans, María Peláez, va explicar que l’Ajuntament vol “facilitar la màxima informació a les persones candidates perquè valorin i s’animin a presentar-se al procés selectiu definitiu”. “Per aquest motiu – apunta la regidora de Recursos Humans – hem vist necessari resoldre dubtes amb una sessió informativa amb totes les persones candidates”.

El termini de presentació de sol·licituds per a l’Oferta de treball per a seleccionar personal pel departament de serveis socials per excepcional necessitat va finalitzar el 13 de març.

 

Posted in Ocupació i empresa